loading...
پيپ دانلود
شاهين بازدید : 229 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

اس ام اس لاو رمانتیک عاشقانه جدید

پشت دریا شهریست که یک دوست در آن جا دارد
هر کجا هست ، به هر فکر ، به هر کار ، به هر حال
عزیز است خدایا تو نگهدارش باش

*

*

*

وقتی عطر تنت را میخواهم ، به باد هم التماس میکنم ، خدا که جای خود دارد

*

*

*

فدای عزیزی که آتیش معرفتش ، جنگل بی معرفتها رو خاکستر میکنه !

هست را اگر قدر ندانی میشود بود و چه تلخ است هست کسی بود شود

*

*

*

رفتنت آغاز ویرانیست حرفش را نزن / ابتدای یک پشیمانیست حرف را نزن
گفته بودی چشم بردارم از چشمان تو / چشمهایم بی تو بارانیست حرفش را نزن

*

*

*

خدایا مرا که آفریدی گارانتی هم داشتم ؟ دلم از کار افتاده !

*

*

*

چقدر در تاریکی ، مشق رفتن کنم ؟ بیا و تکلیف مرا روشن کن !

*

*

*

نازنین ، با تو قند پهلو می شود تلخی آغوشم !

*

*

*

دلتنگی عین آتش زیر خاکستر است
گاهی فکر میکنی تمام شده
اما یک دفعه همه ات را آتش میزند

*

*

*

مرداب از رود پرسید : چه کرده ای که این چنین زلالی ؟
رود گفت : گذشتم !

*

*

*

طلوع کن از سرزمین رویاهایم ای ستاره ی شب های تاریکم !

آسمان دلم را منتظر مگذار

*

*

*

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد ، من تو را در قلبم دارم نه در دنیا

*

*

*

نفست باران است
دل من تشنه ی باریدن ابر  , دل بی چتر مرا مهمان کن !

*

*

*

تنهایی یعنی : ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است
اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است !

*

*

*

همدم تنهایی شب های من ، اشک است و بس

مرهم زخم دل تنهای من ، اشک است و بس
گر نمیبینی غمی اندر نگاه خسته ام

آنچه میشوید غم از چشمان من ، اشک است و بس

*

*

*

کاش دستانم آنقدر بزرگ بود که می توانستم چرخ و فلک دنیا را به کام تو بچرخانم

*

*

*

سوت‌ می‌کشد در هوا ، کابل‌ تلفنی‌ که‌ می‌توانست‌
زیباترین‌ عبارات‌ جهان‌ را
از عاشقی‌ به‌ عاشقی‌ برساند . . . !

*

*

*

نـتــرس از هجـ وم حـضــورم
چــــیزی جـــز تـــنــهایی با من نیـــستـــــ ــ

*

*

*

دلم برای سادگی ام میسوزد وقتی
دستانت را برایم مشت میکنی
میپرسی: گل یا پوچ ؟
در دلم میگویم : دستهای تو

*

*

*

روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد ، اگر باران بند بیاید از این خانه می روم

*

*

*

دوست داشتن امروزم ، دنباله ی ستاره ی چشمهایت است
که در آسمان قلبم سالها پیش جا گذاشته بودی !

*

*

*

حلقه ی دستانت که بر کمرم میزنی ، زیباترین اسارت زندگی من است !

*

*

*

از تمام دنیا یک صبح سرد یک چای داغ و یک صبح بخیر تو
برایم کافی ست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 8,347
  • بازدید سال : 49,247
  • بازدید کلی : 426,336